Nagy_Cthulhu 2010.02.12. 14:59

Indulás

Üdv Mindenkinek!

 

Munkám, és szabadidős elfoglaltságaim miatt sok emberrel, élethelyzettel találkozom. Sok új élmény, impulzus ér, napról napra. Kölyökként mint sokan mások, arra gondoltam, hogy én váltom majd meg a világot. Idealista voltam, azt hittem, hogy minden szép, és jó. Szépen lassan kellett rájönnöm, sok pofon árán, hogy a világ nem így működik.

 

Azért van ez a blog, hogy leírjam tapasztalataim. Hogy a dolgok mögé nézhessünk. Bármilyen témában. Nem több ez a blog a valóság leírásánál, nyilván az én szemszögemből. Meg akarom mutatni a világnak azt az oldalát, amit én látok. Ellenképet akarok állítani a médiák és egyéb fórumok hamis világképének. Leírom majd mindazt, amit én tapasztaltam, hogy a dolgok mögé lássunk, hogy megtudjuk mi, mit, hogyan működtet. Legalábbis megpróbálom.

 

Nyilván én sem tudhatok mindent, nem mondom hogy teljesek lesznek a leírások. Életképeket, véleményeket fogok bemutatni, történeteket fogok elmesélni. Biztos lesz olyan aki unalmasnak tartja, és biztos lesz olyan, aki nem is gondolta volna.

 

Sok témát fogok górcső alá venni, a kissebbségtől kezdve, a politikán át, az emberi kapcsolatokig.

 

Ahogy én tapasztaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://reality-hungary.blog.hu/api/trackback/id/tr101752258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2012.04.13. 10:48:56

Ph'nglui Mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
süti beállítások módosítása